Obecný omyl a mužích



Tohle tvrzení vzniklo asi jen v ženské mysli, protože ne každý se v tom vyzná. Můj partner se o auta nikdy nezajímal a ani žádné nemá. Řidičák by prý neudělal a auto řídit ani neumí. Jen jednou v životě prý řídil koloběžku, a při jízdě na ni přišel o část svého, tehdy ještě mléčného, chrupu. Takovou zkušenost prý již nemíní nikdy opakovat a když si na kole, tedy na bicyklu polámal několik žeber a ukousl kus jazyku, odmítl řídit cokoli. Takže nepozná Fiata od nanuku. Jsou značky málo známé a pak ty druhé, kterí zná každý. Velká většina z nich začala používat takzvaný AdBlue systém, který má zařídit úbytek špatných látek vypouštěných výfukem auta do okolí.

nákladní auto

Jestli se to daří nebo ne, to nemohu zodpovědně říci, neb jsem nikde žádné výsledky nenašla. Zato se všude objevují nekončící stížností majitelů těch nejlepších značek na tento systém. A také spousta dotazů, zda se to dá nějak zlikvidovat. A ptají se majitelé všech vozů, kteréžto motory jsou vybaveny systémem selektivní katalytické redukce (SCR). A může to být Škoda, stejně jako Jeep, Iveco nebo Volkswagen. A je jedno zda je to osobní vůz nebo nákladní auto. Takže například deaktivace Adblue systému na nákladním voze Iveco EuroCargo není žádný problém, jenže to asi nikdo doma na koleně nezvládne.

nákladní auto

Je nutno vyhledat nejbližší autoservis, kde na to mají zkušené lidi a kteří přesně vědí co mají dělat. Tato operace je pro ně naprosto běžnou záležitostí a dělají jich opravdu hodně. Oni sami nejlépe vědí, že nejde jen o to odstavit systém ze hry, ale jde hlavně o úpravu softwaru počítače, který nesmí odhalit, že bylo vůbec něco upraveno. Protože je to právě on, co dělá paseku a vypisuje na monitor nesmyslné hlášky. Technik tedy musí být na počítače expert, aby mu to všechno prošlo. Pokud máte zájem o takovou úpravu i když máte jen osobní vůz, klikněte na odkaz.